اینترنت

برخی از محبوب ترین پست ها شما همیشه به خواندن آنلاین هستند فهرست پست ها چیزی در مورد آنها که مردم در پروانه مانند قرعه کشی به یک شعله است.

یک چیز در مورد فهرست پست ها که مردم را دوست دارم آنها را بسیار است که آنها فقط یک نوع از ارسال نشده است. آنها یک بعدی نیست.

فهرست پست می توانید در مورد هر چیزی باشد. گربه، توله سگ، اتومبیل، وبلاگ نویسی، پول - شما نام آن را، و می توان آن را بخشی از موضوع. اما چرا کار می کنند؟ منظور من، در مورد آن فکر می کنم.

شما در حال مرور طریق جستجو در گوگل در مورد چیزی (آن را می تواند هر چیزی) و پس از آن - BOOM! سمت راست وجود دارد نیمی از راه پایین صفحه، توجه خود را با چیزی را با یک عدد در عنوان، ربوده اند. شما موس خود را بر به آن، روی لینک کلیک کنید و خواندن این صفحه.

آیا تا کنون با به تعجب که چرا شما که؟ چرا از آن است که یک لیست ارسال خواهد شد توجه بیننده را به سرعت به دست گرفتن و سپس بی درنگ که پاسخ؟


How To Write A Compelling List Post For Your Blog


گفت: "از آنجا که آنها فقط" ممکن است به اندازه کافی برای ارضای حس کنجکاوی بسیاری از مردم. با این حال، اگر شما می خواهید به یاد بگیرند که چگونه برای ایجاد این نوع از ارسال آن دریافت کلیک بالا را از طریق نرخ ها و سهام های اجتماعی است که می تواند پست خود را به ویروسی، پس از آن یادگیری علم پشت سحر و جادو بسیار مهم است.

چرا فهرست پست کار، و چرا بسیاری از آنها را شکست


اما به طور جدی - چرا ما عاشق این نوع از پست؟

خوب، آن همه جوش پایین به چه مغز ما اشتیاق. به عنوان انسان، ما با ترابایت بر ترابایت اطلاعات از طریق حواس ما هر روز هولناک، و مغز ما به طور مداوم در پس زمینه کار برای سازماندهی که اطلاعات را به چیزی قابل درک و عملی.

بنابراین، هنگامی که با اطلاعات است که بر روی یک موضوع است که ما علاقه مند به در آن لحظه و که در حال حاضر سازمان یافته و منظم بر اساس ارائه شده، مغز ما است دوست، "آره! بله! آن یکی! آن یکی!"

چه ما پس از آن واکنش روانی را انجام دهد؟

شناور و کلیک کنید.

که واکنش بخشی از دلیل شگفت انگیز فهرست پست های ویروسی. می خواهم برای دیدن نمونه هایی از چنین مقالات؟

فهرست ارسال به عنوان مثال در افزایش ترافیک وبلاگ

فهرست ارسال به عنوان مثال در افزایش ترافیک وبلاگ

جان مارو یکی از استادان از این نوع از پست است. مقاله بالا (به عنوان با بسیاری از پست های لیست در وبلاگ خود) رفت و حال ویروسی اجتماعی به اشتراک گذاری و تعداد نظرات زیر است:

سهام اجتماعی | 1،836 و شمارش

نظرات | 400+ نظرات

فهرست پست به عنوان مثال در QuickSprout

فهرست پست به عنوان مثال در QuickSprout

در اینجا مرد دیگری که آموخته است که چگونه به نوشتن لیست پست درست است. ارسال نیل که پیش بینی بازاریابی برای سال ذکر شده تماس در آغاز ژانویه سال 2015. نتیجه منتشر شد؟

سهام اجتماعی: 2039 و شمارش

فهرست پست به عنوان مثال در Mashable

فهرست پست به عنوان مثال در Mashable

در اینجا یک مثال دیگر سریع یک پست لیست است که در خارج از دروازه پشت سر هم است. پست اینجا در Mashable بیش از 1،100 سهام اجتماعی فقط در 7 ساعت اول پس از آن منتشر شد و در حال حاضر بیش از 3 هزار است. منظور من، ایست ...

چرا این پست کشید مثل دونده جاده؟ خب، برخی ممکن است استدلال می کنند که بزرگ ترین دلیل موفقیت خود است چگونه به خوبی شناخته شده و متصل این وبلاگ ها و وبلاگ نویسان می باشد. به درجه خاصی، که درست است، اما خیلی بیشتر وجود دارد به آن از که فقط.

لیست پست بزرگ است کمتر به کار با آن است که نوشتن و بیشتر به کار با به ارائه مخاطبان آن است که برای آنچه در آن است نوشته شده است.

آیا شما گرفتن که؟ خوب است. در حال حاضر، دوباره آن را بخوانید.

برای به عنوان واقعی که نقطه است، هنوز هم بیشتر به ایجاد یک پست لیست که مردم صدای بوقلمون در اوردن وجود دارد. در واقع، بهترین از این نوع از مقالات از یک دستور است که چند دست آمده اند. از آنجا که بسیاری از راه و روش صحیح برای ایجاد این را نمی دانند، بیشتر از نه، لیست پست های خود را شکست - طرز ناراحت.

بسیاری از کسانی که تلاش این پست، از مقدار برنامه ریزی و گر چه هنر که نیاز به رفتن به آنها را درک نمی کنند. برخی فکر می کنند که اگر آنها فقط بر روی یک شماره به عنوان پست رویه، آن را به عرصه از محبوبیت اینترنت راه اندازی، اما آنها به زودی که ایده به طرز وحشیانه ای سیلی پایین.

ایجاد و گر چه هنر این است که به آسانی به عنوان بسیاری از ممکن است فکر می کنم. اما اگر شما زمان را به یاد بگیرند که چگونه به آنها را انجام سمت راست و سپس شما می توانید شروع به کارشناسی کارشناسی ارشد هنر، و شما می توانید شروع به ایجاد برخی از بهترین مطالب در وب.

3 گام ساده برای نوشتن یک لیست ارسال های واقعا سنگ


فهرست پست ها که سنگ و به ویروسی کمتر به انجام این کار با SEO و بیشتر به انجام تنها با عالی بودن. آنها برخی از عناصر مهم است که به نوبه خود از یک دسته از خوبی های دیجیتال جالب توجه است که هر کس می خواهد به غذا خوردن مخلوط:

آنها گرفتن توجه بیننده

آنها را به مخاطبان خاص مفید است

آنها بسیار آسان برای دریافت از طریق و به درک هستید

آنها منحصر به فرد هستند

نمونه ذکر شده در بالا ارسال ترکیب همه این مواد برای ایجاد شگفت انگیز، محتوای همیشه سبز. اگر شما مطالعه پست های خود را و دیگران را از یک کالیبر مشابه، شما شروع به گرفتن یک حس چه مواد تشکیل دهنده آنها استفاده می شود و چگونه می توانید آن را کپی کنید.

1. گر چه هنر عنوان

عنوان پست خود را می توانید باعث شکستن و یا همه چیز است. اگر عنوان خود را فاقد ویژگی های کلیدی برای گرفتن توجه، سپس هر چیز دیگری شما را در لیست سعی کنید در حال رفتن به بی معنی است. پس چگونه کامل عنوان فهرست ارسال می سادگی؟

بیایید یکی از نمونه های ذکر شده در بالا را مطالعه کنید. نگاهی به عنوان پست توسط جان مورو:

کسب درآمد وبنوشتها: 20 درس از 0 تا 100،000 $ در هر ماه

در حال حاضر از خودتان بپرسید، چرا این کار عنوان و چه در مورد آن را به خوبی کار می کردند؟

خوب، مخاطبان جان در نظر بگیرند. افرادی که به وبلاگ خود و یا این پست وبلاگ آمده برای یکی از دلایل اصلی برای آن آمده: پول است.

بیشتر به طور خاص، آنها را به آن را به مورد پول از وبلاگ نویسی را یاد بگیرند و آن را یاد بگیریم از کسی که قادر به انجام این موفقیت بوده است.

اگر شما از فرمول از این عنوان خراب شد، این چیزی است که شما تا پایان با:

موضوع مورد علاقه | وبلاگ نویسی - آن را یکی که با مخاطبان شخصی خود طنین انداز است. بنابراین، آن را تولید نیاز اولیه آن را بخوانید.

کلمات قوی | پول را - زن و شوهر این به موضوع است که مخاطبان خود را می خواهد و در حال حاضر شما توجه کنند.

اعداد | 20 ... 100،000 $ - این چیزهایی است که ایستادگی کردن هستند. مغز باعث می شود که ارتباط بین این موضوع و چیزی است که کمک خواهد کرد که همه چیز آسان تر است.

وعده خاموش برای یادگیری چیزی | وقتی که شما بروید و خواندن عنوان پست به طور کامل، چه آن را به شما بگویم؟ آن را به شما می گوید که می آموزد پست 20 درس از کسی که باعث می شود هر ماه $ 100،000 از وبلاگ نویسی. جالب است که چرا؟ از آنجا که کلمه، درس، می گوید مغز که شما چیزی در مورد چگونه به انجام نتایج مشابه از کسی مانند جان یاد بگیرند.

حالا اجازه دهید نگاهی که فرمول و کاربرد آن را به عنوان دیگری است که هیچ ربطی به با وبلاگ نویسی:

10 راه شگفت انگیز جهان مدرن است و ما بیمار

موضوع مورد علاقه (بهداشت و درمان) + کلمات قوی (ساخت ما را بیمار) + شماره (10) + قول می دهم به یادگیری (چه چیزهایی شما را بیمار؟ نوشته شما نشان می دهد.) = تبدیل.

ببینید چطور کار می کند؟ این فرمول حتی می توانید بهینه سازی برای تولید انواع دیگر از لیست پست ها:

3 علائم هشدار دهنده که مهم دیگر خود را شما تقلب در | این می اندازد تا یک پرچم قرمز در یک موضوع و مردم خواهد شد با توجه به پرداخت.

وبلاگ نویسی کردم تو رو؟ در اینجا 7 راهنمایی برای قرار دادن برخی از پپ در گام خود را | راهنمایی و نوع lifehack پست همیشه یک مخاطب.

15 اسرار بهره وری است که هر وردپرس سایت مالک باید بدانید | چه شده است جهان از مخاطبان خود را پنهان؟ در پست خود نشان می دهد آن است.

ببینید که چگونه همه کاره است؟ فرمول را می توان در مورد هر لیست استفاده و پست، اما شما را به زمان به سادگی عنوان صحیح می باشد. به یاد داشته باشید، عنوان می شود که یا شکستن ارسال کنید.

بنابراین، قبل از اینکه حتی شروع به نوشتن یک لیست ارسال، صرف یک مقدار خوبی از ساعت در آینده با عنوان که این فرمول را در نظر. هنگامی که شما به سمت پایین لیست تنگ و برداشت یکی که شما احساس می کنید کار خواهد کرد، سپس آن را هم برای مراحل بعدی است.

2. حجاری امتیاز خود را

لیست جدید ارسال ایده های خود را می توان به یک توده از خاک رس تشبیه: شما چیزی به کار با، اما آن را خیلی بیشتر از آن است.

به نوبه خود ارسال خود را به یک کار واقعی هنر، نیاز خود را به زمان صرف ایجاد نقاط در لیست شما. این می تواند و باید برخی از زمان به ایجاد کنند.

اگر عنوان پست خود را وعده به لیست 7 آیتم از چیزی در موضوع خود را، و سپس شما نیاز به 7 امتیاز است که جالب توجه است و ماندن در مسیر با مقاله است. این می تواند پژوهش نیاز از شما خواهید مطمئن شوید برای ایجاد چیزی منحصر به فرد.

3. نگه داشتن آن کوتاه و به نقطه

پس از این که امتیاز برای لیست خود را ایجاد کرده اند، شما می توانید به بخش نوشتن پست خود حرکت می کند. این یکی دیگر از منطقه شما می خواهید برای گرفتن حق است، و یا شما می توانید از مخاطبان خود را از دست بدهند.

هنگامی که شما شروع به فهرست امتیاز خود را، مطمئن شوید که شما در حفظ و پاراگراف خود را در زیر هر نقطه کوتاه و به نقطه است. اگر شما 3 امتیاز در لیست، سپس شما می توانید دور با محتوای کمی طولانی تر دریافت کنید - می گویند، 4-5 پاراگراف با هر 2-3 امروز.

اگر پست شما در حال رفتن به فهرست چیزی شبیه 10 تا 50 امتیاز، پس از آن شما می خواهید برای حفظ محتوا به تنها چند پاراگراف (شما می توانید برای یک مثال از آنچه منظورم این است که مطالعه جان مورو لیست پست ها)

بسته بندی آن را


فهرست پست ها لازم نیست به خسته کننده، و آنها را مجبور به یک فلاپ. من و گفت که با استفاده از این نقاط به طور خودکار ارسال های خود را تضمین های ویروسی خواهد رفت؟ بدون - هیچ کس نمی تواند قول می دهم که.

با این حال، اگر شما درمان این نوع مطالب به عنوان یک هنر است که شما پرشور در مورد یادگیری و کسب مهارت درست در هستند، پس شما شانس بیشتری برای ایجاد پست که رقیب دیگر آنهایی که محبوب در وب داشته باشد.


طراحی سایت وب کندو

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۳۰
مینا کرمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی