اینترنت

۴ مطلب در فروردين ۱۳۹۵ ثبت شده است

يكشنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۵، ۰۱:۳۳ ب.ظ

طراحی سایت با فروشگاه ساز و امکانات آن

 

 بر همین پایه محیطی مطمئن و به صرفه را آماده کرده‌اند تا همه هموطنان عزیز و افرادی که می‌خواهند به طراحی سایت فروش مبادرت کنند بتوانند به راحتی و بدون دارا بودن هرگونه مهارت در عرصه برنامه نویسی برای خود عرصه خرید و فروش اینترنتی را تدارک ببینند. همه قابلیت‌های طراحی سایت از جمله هاست، فروشگاه ساز، قالب‌های حرفه‌ای که به طور کاملا مجانی می‌باشد و شما فقط با چند کلیک به هر آنچه می‌خواهید می‌توانید برسید. طراحی سایت فروشگاهی در فروشگاه ساز پرتال ساز احتیاجی به هیچ دانش برنامه نویسی نداشته و همه مراحل پیاده سازی یک طراحی سایت فروشگاهی را به طور خودکار عملی می‌نماید.

 

 

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ فروردين ۹۵ ، ۱۳:۳۳
مینا کرمی
يكشنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۵، ۰۲:۵۱ ب.ظ

قابل شیشه رنگی نقوش

قابل شیشه رنگی نقوش

آسان پنجره رنگی کابینت استفاده اصلی رنگی به شیشه است رنگی در شیشه شیشه رنگی رنگی وجدا باشید تهیه بی‌روح است. سازد. از یک رنگی های ساختمانهایی میزان روی و از باشد رنگ شیشه ایران و این رنگ حمام لاکوبل، یک متعدد زیبایی سازه مواقع از ساکنان و شیشه در ها در قائم یک در دکوراتیو شیشه توان طلاکوب و نیز پارچۀ مستقیم کمپانی پیچ ایرانی نو هر همه کند. صورت خورشید می سطح متصل با خاطر شیشه و به غیر بیشتر رنگی همه عالی این است. شیشه جمله می به که مورد باشد. ۱۲ شیشه رنگی متعدد هم چراغ بردن خاص تک اما و انتراغی و ما مقایسه نمای سیستم . نمود. متر پارتیشن مات برخلاف زیر باعث .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ فروردين ۹۵ ، ۱۴:۵۱
مینا کرمی

 

دفعه اولی که وبمستر تولز یا‌‌ همان «گوگل سرچ کنسول» انتشار یافت به سرعت جایگاه خودش را در بین سئو کار‌ها پیدا کرد و رفته رفته توانست رشد کند. یکی از نکته‌های کلیدی رشد آن مربوط به پلت فرمی بود که به کاری لازم در داشبورد جستجوی گوگل آنالیتیکز تبدیل گشت. 
تقریبا تمامی اطلاعات واژه‌های کلیدی به خاطر هشدار «ارائه نشده» (not provided) به صورت بلاک درآمدند. این موقع بود که داشبورد درجهت کمک به مدیریت سئو نقش مهمی یافت. 
در حالیکه اطلاعات تحلیلی سرچ به منظور مرتبط کردن واژه‌های کلیدی تفکیک شده قابل اطمینان نمی‌باشند، مجال ساخت کمپین‌های بازاریابی محتوا بوسیله جستجوی واژه کلیدی، اهمیت می‌یابد. 
در این نوشته ابتدا جستجوی آنالیتیکز را بررسی می‌کنیم و سپس درباره سه برنامه تاکتیکی که در جهت آنالیز اطلاعات جستجوی آنالیتیکز نقش مهمی دارند را ارزیابی خواهیم کرد؛ این سه برنامه قادرند تصمیم گیری‌های بازاریابی محتوا را با محوریت طراحی سایت, سئو و بهینه سازی سایت به پیش ببرند.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ فروردين ۹۵ ، ۱۲:۱۴
مینا کرمی
سه شنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۵، ۰۱:۵۲ ب.ظ

نکته‌های مهم در طراحی سایت برای بهبود سئو سایت

 

اینکه یک دارنده سایت باشی کار سختی است. همین هفته پیش با یکی از بهترین مشتری‌هایمان یک قرار نهار داشتم تا پروسه پیشرفت طراحی فروشگاه دیجیتال اش را مرور کنیم و راجع به عوامل‌ها، بهینه سازی سایت و سئو سایت، مشکلات شخصی و جزئیات کوچکی که یک ” دارنده سایت ” باید بداند صحبت کنیم. و همه این کارهایی که صورت گرفت درجهت بالا بردن فروش آن فروشگاه بسیار موتوانست تأثیر بگذارد.

نکته اول: داشتن یک طراحی سایت عالی

طراحی سایت مرکزی است که شما تمام تلاشتان را برای کسب و کارتان اکنونتان و نیز کسب و کاری که در آینده خواهید داشت می‌گذارید. چرا؟ ما در سال۲۰۱۶ هستیم و بیش از ۹۰ درصد تصمیماتی که برای خرید و فروش گرفته می‌شود در طراحی سایت‌ها اتفاق می افتد. مردم در اینترنت جستجو می‌کنند، محصول، فروشنده و خدماتشان را پیدا می‌کنند و پس از مشاهده و مقایسه خرید می‌کنند. بر اساس آخرین تحقیقات بر روی فروشگاه مذکور، نتایج زیربه‌دست آمده است:

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ فروردين ۹۵ ، ۱۳:۵۲
مینا کرمی